پکیج های طراحی سایت

پروسه خدمات طراحی سایت

1- مشاوره و تعیین هدف:

     ابتدا در این مرحله مشاوره و سوالاتی در مورد  هدف از ساخت سایت و نیازها و درخواست مشتری  و امکانات مورد نیاز وب سایت میشود و  امکانات اصلی وب سایت تعیین میگردد.گروه وب سایت سازی پایا با تجربه کافی سعی در ساخت وب سایت متناسب با کار شما ایجاد مینماید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- برآورد هزینه و قیمت :

      پس از مشاوره و بررسی همه جوانب و امکانات و مدت زمان طراحی که برای سایت در  نظر گرفته شده بصورت تقریبی قیمت سایت تعیین میگردد . طراحی هر وب سایت نسبت به زمان کار انجام شده بروی وب سایت سنجیده و برآورد هزینه میشود .

 

 

 

3- تنظیم قرارداد :

     پس از مشورت و دریافت تمامی امکانات  و اطلاعات ازمشتری قرارداد و شرایط کار ، نحوه پشتیبانی ،  و تحویل و تعیین در زمان مقررتنظیم میگردد .و به امضاء طرفین میرسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4- طراحی قالب  :

     پس از عقد قرار داد در همان روز اول طرح اولیه قالب سایت در حضور مشتری و با نظر مشتری از لحاظ نظر رنگ تم و ساختار کلی تعیین و ساخته میشود  .

5- برنامه نویسی :

      در این مرحله و مرحله حساس نوبت به برنامه نویسی تخصصی  است که با دقت و به درخواست مشتری  و طبق قرار داد عینا وب سایت برنامه نویسی خواهد شد.توجه اینکه گروه طراحان پایا برنامه نویسی وب سایت را با تکنولوزی روز دنیا به انجام میرسانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-تست وب سایت :

    در این مرحله وب سایت کاملا تست و مورد آزمایش قرار میگیرد و در صورت نیاز مشاوره نهایی با مشتری انجام میگیرد . و وب سایت آماده تحویل بوده وتا زمان تحویل بصورت غیر فعال در سرور قرار میگیرد.

 

7- آموزش  و تحویل سایت :

       در آخر و مرحله نهایی با مشتری تماس و بصورت حضوری در 1.5 ساعت وب سایت تحویل و پنل مدیریت به ایشان آموزش داده میشود . البته گروه وب سایت سازی پایا همیشه پشتیبان شما خواهد بود .