درباره طراحی وب سایت

درباره ما

گروه وب سایت سازی پایا با مدیریت آقای فرشاد باقری از سال 1382 در زمینه طراحی وب سایت فعالیت خود را آغاز نمود و بدلیل رشد روز افزون کاربرد اینترنت در دنیا، گروه وب سایت سازی پایا به طور تخصصی تر به اینترنت و وب متمرکز شد. و موفقیت های چشمگیری نیز صورت گرفت.تا اینکه به امروز سایتهای بسیار بزرگ و موفقی توسط گروه وب سایت سازی پایا برپا شده است .

در طراحی وب سایت مهممترین عامل شناخته شدن در موتور های جستجو میباشد و بقای یک وب سایت موفق قرار گیری در صفحات اول گوگل است ، و پیشی گرفتن از رقبای تجاری نیز به همین امر وابسته است .

علاوه بر دیده شدن سرعت نیز نقش بسزایی دارد پس طراحی سایت باید به گونه ای باشد تا بارگزاری صفحات با سرعت بسیار بالا انجام پذیرد و در عین حال میبایستی خیلی زیبا طراحی گردد تا بیننده را همان بدو ورود میخ کوب کند . با وجود تمام این خصوصیات مطرح شده ،عامل بسیار مهم دیگر تکنیکهای (seo)  سایت است که با بکارگیری از کلمات کلیدی آمار سایت بالا برده و در نتیجه در صفحات بالای گوگل قرار میگیرد.

هدف گروه وب سایت سازی پایا  طراحی سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای بین اللمللی موجود در دنیای وب در حداقل زمان ممکن و هزینه کم و به سلیقه مشتری است.

 پروسه طراحی سایت پس از  مشاوره وعقد قرارداد  شامل مواردی است که از همان ابتدا با دقت انجام میگردد که با حداقل زمان ممکن پیاده سازی و میشود .

برای اینکه بتوانید رنگین کمان را ببینید میبایستی بیشتر در زیر باران بمانید .

و به روی اطلاعات بشتر کلیک کنید