گروه وب سایت سازی پایا

tel:09362027840

  
  
  

طراحی وب سایت

آموزش خصوصی طراحی سایت

آموزش صفر تا صد طراحی وب سایت  و سئو حتی بدون یک خط کد نویسیی

تدریس خصوصی طراحی سایت

کلیه آموزش های طراحی سایت بصورت خصوصی قابل اجرا هستند. درحال حاضرنیزطرفداران بسیاری دارند. آموزش خصوصی به دلیل سوالهای زیادی که در هنگام آموزش پیش می آید به نوعی بهترین نوع آموزش محسوب میشود زیرا دانشجو و استاد بصورت حضوری و بدون مزاحمت به تبادل اطلاعات با یکدیگر می پردازند و دانشجو می تواند در هر زمان بدون ترس و خجالت یا مزاحمت دیگران سوالات و نظرات خود را مطرح کند. و هنگام آموزش نیز اولین پروژه خود را با کمک استاد ایجاد نماید . بعنوان مثال باید بگویم که یادگیری طراحی وب سایت را در ابتدا به دوچرخه سواری میتوان تشبیه کرد . هنگام یاد گیری دوچرخه ابتدا یک شخص میبایستی شما را از پشت زین دوچرخه گرفته و کمک کند و کم کم با رها سازی شما به تنهایی دوچرخه را هدایت میکنید . یادگیری طراحی سایت نیز به همین صورت است که با کمک استاد بصورت خصوصی کم کم آموزشهای لازم را پشت سر میگذارید.

باتوجه به بازار داغ طراحی سایت این روزها همه دوست دارند که بتوانند سایتی مناسب طراحی کنند. و ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که طراحی سایت را بصورت خصوصی یاد بگیرید وشرایط طراحی سایت به دو صورت است  1- در محل یا شرکت شما ویا منزل شما و یا در محل آموزش ما انجام میگیرد.

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم و ملزومات طراحی سایت چیست ؟

 

 افرادی که به تازگی  میخواهند طراحی سایت را شروع کنند نمی دانند که از کجا و به چه شکل باید طراحی سایت را شروع کنند. و آیا راهی که میروند درست است یا خیر همیشه سوالات بسیار زیادی برایشان پیش می آید. که ما سعی میکنیم آنها را برای شما باز گو کنیم تا بتوانید براحتی انتخاب خود را انجام دهید. سوالاتی مانند با چه زبانی طراحی سایت را شروع کنیم؟ از چه ابزاری‌های برای طراحی سایت باید استفاده کنیم ؟ و چگونه می‌توانیم به صورت حرفه ای به طراحی وبسایت بپردازیم؟  و سوالاتی از این قبیل ... به همین خاطر ما قصد داریم که به صورت مرحله به مرحله به سولات شما جواب دهییم .

با توجه به اینکه یادگیری طراحی حرفه ای وبسایت بسیار زمان براست وکار آموزان نیز گاهی میان راه خسته شده وقادر به ادامه کارنیستند. ما نیز با توجه به تجربه کاری خود سعی کردیم که این مشکل را حل کنیم و تصمصیم گرفتیم روش آموزش وب سایت را با دو روش ساده و حرفه ای شروع کنیم .در این راستا گروه وب سایت سازی پایا دوراه موازی را برای یادگیری طراحی وب سایت به طور همزمان به شما پیشنهاد میکند .لطفا تا آخر این مطلب را دنبال کنید تا با این دو روش کاملا آشنا شود.

بهتر است اینگونه شروع کنیم طراحی سایت به روش و زبانهای گوناگونی کدنویسی میشوند و راه های گوناگونی نیزبرای طراحی سایت وجود دارد.و در کنار این زبانهای برنامه نویسی بطورموازی cmsها نیز جهت طراحی وب سایت نقش بسزای در دنیای وب ایفا میکنند . همانطور که میدانید cmsها برنامه هایی هستند که توسط افراد حرفه ای نوشته و آماده شده اند تا به شما کمک کنند بدون حتی یک خط کد نویسی وب سایت خود را با کمترین زمان ممکن طراحی کنید و در معرض نمایش عموم در دنیای وب قرار دهید.

حالا با توضیحات مختصری که داده شد سوال این است که چطور شروع کنیم و یا کدام زبان برنامه نویسی را انتخاب کنیم ؟

اما باید بدانیدکه برای یادگیری  طراحی حرفه ای وبسایت حتما میبایستی چند زبان برنامه نویسی را بیاموزید. قبلا نیز اشاره کردیم  برنامه نویسی سایت کمی زمانبر است و موجب خستگی میشود برای رفع این مشکل بهتر است بطور موازی از cmsها برای طراحی وبسایت کمک بگیریم . و در کنار cms ها بصورت  موازی برنامه نویسی و کد زدن را شروع کنیم تا با بهره گیری از هر دو روش، بهترین وب سایت ها را بر پا کنیم و اینجاست که یک طراح حرفه ای سایت خواهیم شد.

شما دراصل به کمک cmsها  در طی آموزش چند هفته ای خواهید دید که وب سایت طراحی میکنید و درآمد خوبی نیز از این راه کسب میکنید و ازحاصل درآمد خود نیز برای یاد گیری زبانهای برنامه نویسی استفاده میکنید و اینجاست که دیگر خستگی معنا ندارد چون نتیجه کار شما کاملا روشن و شما یک طراح وب هستید اما برای حرفه ای شدن نیاز دارید که کد نویسی را بصورت حرفه ای بیاموزید پس همین کار را ادامه میدهیدتا صد در صد به قله های موفقت دست پیدا کنید .

 

 مراحل آموزش کامل و حرفه ای طراحی وبسایت:

گام اول : یادگیری زبان  HTML5

بزرگترین برنامه نویسان وب، یک روز کار خودشان را با HTML شروع کردند. HTML مخفف Hyper Text Markup Language است و در فارسی به آن زبان نشانه‌ گذاری می‌گویند. دقت کنید که HTML یک زبان برنامه نویسی نیست، بلکه یک زبان نشان‌گذاری یا Markup language به حساب می‌آید.

  برای ایجاد بدنه اصلی و ساختار کلی صفحات وب از زبان HTML استفاده می‌شود. دراین زبان تگ‌ها هستند  که هر کدام با عناصر خاص خود کاربرد خاصی را در صفحه ایجاد میکنند و هر کدام از عناصر کاری را انجام میدهند .و به صفحه میگویند که چه چیزی در حال نمایش است و تگ‌ها عناصری هستند که وظایف گوناگونی دارند و با فراخوانی هر تگ کارش شروع شده و با بستن تگ کارش تمام می‌شود. دريک صفحه HTML میتوان انواع عناصر از قبيل متن ، تيتر ، عکس ، جدول  و ... را قرار داد ، که برای هر عنصر بايد از تگ مربوط به آن استفاده کرد .

پس این زبان را حتما باید بصورت حرفه ای در طی مسیر بیاموزید.

 

گام دوم : یادگیری زبان  css

درزبان HTML شما قادر به ساختن ساختار و چهارچوب کلی صفحات وب هستید، اما  ساخت صفحات تنها با زبان HTML کافی نیست و ظاهر خوشایندی ندارد و کاربران آن را نخواهند پسندید زیرا این زبان محدود است وعناطر تعریف شده در آن برای طراحی یک سایت کافی نیست. پس حتما باید جهت تکمیل شدن زبان HTML و پویا نمایی آن از زبانهای دیگر نیز بهره جست و حال نیاز به ابزار و یا زبانهای دیگری خواهید داشت تا ضعف‌های زبان HTML را پوشش دهد. باید گفت بطورکلی زبانی باید باشد تا به منظور زیبا سازی و فرم دهی به صفحات وب استفاده ‌شود، که آن زبان  نیز  CSS نام دارد .

 CSS مخفف عبارت Cascading Style Sheets

که معنای آن : برگه‌هایی به سبک آبشاری

  css است که تعیین می‌کند هر کدام از عناصر HTML به چه صورت در صفحه نمایش داده شوند. در واقع به کمک css هر عنصر از صفحه، به سبک خاصی ایجاد و نمایش داده میشود. با زبان css به اجزای صفخه HTML رنگ و لعاب می‌دهیم تا زیباترین صفحه را بدلخواه برای کاربران ایجاد کنیم

تنها پیش‌نیاز برای یادگیری مفاهیم CSS، تسلط مناسبی به HTML هست

 

گام سوم : یادگیری زبان جاوا اسکریپت :

یکی از محبوب ‌ترین زبان‌های برنامه نویسی که برای پویا کردن سایت‌ها استفاده می‌شود، جاوا اسکریپت است. جاوا اسکریپت زبانی سطح بالا، داینامیک، که از شیوه‌های مختلف برنامه نویسی پشتیبانی می‌کند.

کدهای جاوا اسکریپت در سمت کاربر و به وسیله‌ی مرورگر‌ها اجرا می‌شوند. مرورگر‌ها دارای موتورهای پردازشی هستند که می‌توانند کدهای جاوا اسکریپت را ترجمه و سپس اجرا نمایند و در آخر نتیجه را به کاربر نمایش دهند.

جاوا اسکریپت نه تنها در  طراحی سایت ،  بلکه در برنامه ‌نویسی موبایل و دسکتاپ نیز استفاده می‌شود.
و دیگر اینکه درساخت  بازی‌های تحت وب، و ایجاد گرافیک‌ دو و سه بعدی است.

 این زبان  بسیار ساده بوده و به آسانی آن را فرا خواهید گرفت. با یاد گیری این زبان شما قادر خواهید به که به سایت خود روح بدهید و رابط کاربری مناسبی را ایجاد و خلغ کنید .

 

گام چهارم : یادگیری زبان برنامه نویسی سمت سرور(back-end)

مانند زبان php

هنگامی که شما زبانهای گفته شده را آموختید حالا میتوانید با زبان  phpوب سایت خود یا بهتر بگویم ارتباط کاربران را با وب سایت خود با دیگران و سرور یا ارتباط کاربران با یکدیگر را از طریق سرور  فراهم نمایید.  

   Back-end دارای سه بخش است: سرور، پایگاه داده شما، و یک برنامه (  back-end،مانند php  نرم‌افزاری که از طریق زبان‌های سمت سرور نوشته شده است. سرور یک کامپیوتر قدرتمند است که نرم‌افزار back-end را اجرا می‌کند، پایگاه داده‌ داده‌های سایت شما را می‌سازد، و نرم‌افزار مرتبط بین این دو است.

برنامه‌نویسیback-end  دارای سه بخش است : سرور، برنامه و پایگاه داده.

نگران نباشید طی دوره کاملا با آن آشنا و کم کم بصورت حرفه ای یاد خواهید گرفت

 

 

مرحله دوم  آموزش توسط  CMS

دو cms محبوب دنیا :

 جوملا و  وردپرس هستند

وردپرس بهتر است یا جوملا ؟

در مورد اینکه cms جوملا رو انتخاب کنیم یا cms وردپرس رو نیاز به اطلاعات دقیق هست . برای شروع طراحی سایت و نوع آن سوال های بسیاری مطرح است که  کدام سی ام اس رو  برای سایتمون انتخاب کنیم و کدام یک به استاندارد های جهانی نزدیک تر است و کدام یک بی نقص تر هستند.

ببینید دوستان هر دو سی ام اس  قدرتمند و جهانی هستند و از طرفی رقیب هم نیز محسوب میشوند. از طرفی دیگر شما جوملا رو انتخاب بکنید یا وردپرس رو بستگی به خودتان دارد در این راستا  هر دو سی ام اس مزایا و معایب هایی دارند که البته در جوملا کمتر دیده میشه  در ادامه این مطلب  به پاسختون خواهید رسید  بطورکلی هر دو این سی ام اس ها وب سایت های خوبی ارائه میدن اما کدام  شگفت انگیز تره باید قضاوت رو بزاریم  بعد از مطالعه این مطلب ، بعد از خواندن این مطالب ساده تر و راحتتر میشه انتخاب کنید که سایت شما  با جوملا بر پا بشه یا با وردپرس ، از طرفی هم دوستانی که علاقه مند به حرفه طراحی سایت هستند میتونند انتخاب بکنند که وارد کدوم بازار سی ام اس بشوند میریم واسه توضیحات.

تفاوت های جوملا با وردپرس در اینجاست...

جوملا

جوملا یک سی ام اس کاملا کد بازه که بیشتر برای طراحی سایت های بزرگ و حرفه ای بکار میره و تمامی افزونه ها و قالب های جوملا توسط تیم های بزرگ و کاربلد دنیا طراحی و کد زده میشه تک تک افزونه های جوملا اعم از: کامپوننت , ماژول , پلاگین توسط شرکت های معتبر طراحی و اجرا میشن و بارها تست میشن بعد انتشار پبدا میکنند و از لحاظ امنیتی بسیار بالایی برخوردارند امنیت جوملا هم بسیار شگفت انگیزه ریشه خود جوملا از امنیت بسیار بالایی برخورداره از لحاظ هک و امنیت جوملا کاملا دست هکرهارو به خاک سیاه نشونده و ثابت کرده به این سادگی هک شدنی نیست از طرفی جوملا از ۳ نوع افزونه برخورداره که در بالا عرض کردم خدمتتون کامپوننت ، ماژول و پلاگین ها  که هر کدوم از دسته بندی ها کارایی و ویژگی های خاص خودشون رو دارند  و کار کردن با جوملا یک مقداری اوایل یادگیری سخته اما می ارزه برای یک عمر فعالیت در حوزه طراحی سایت در جوملا یکبار هزینه طراحی سایت رو پرداخت میکنید و یک عمر استفاده سودش رو میبرید کدوم یک از شماها دوست دارید هزینه های متفاوتی رو در دوره های متفاوت پرداخت بکنید خب قطعا هیچکس دوست نداره بارها هزینه پرداخت بکنه همه دوست دارند یک بار هزینه سایت رو بدن و صاحب سایت بشن در جوملا این امکان براتون وجود داره که یه بار هزینه پرداخت کنید و صاحب سایت حرفه ای بشید جوملا خوشبختانه خیلی قدرتمنده و روز به روز هم در حال توسعه است و این خودش یک پیشرفت بزرگه از طرفی یک مسائل مهمی که در حوزه طراحی سایت بیان میشه بخش سئو و صفحات اول گوگل هستش که از بابت هم بهتون اطمینان خاطر میدم جوملا سئو پیشفرض حرفه ای داره و از سئو - seo هیجان انگیزی برخورداره این یک معجزه است که پس از تاسیس سایت در عرض چند هفته جایگاه شو در گوگل پیدا بکنه و دیده بشه رابطه سئو جوملا با گوگل فوق العاده است در هر سی ام اسی بخش هاییش مربوط به کد نویسی میشه که جوملا هم از این قائده مستثنا نیست اما کدنویسی آسان داریم کد نویسی سخت در جوملا با ترفندهای مختلف میشه کد زد و بدون هیچ استرس و اعصاب خورد کنی در یک جمله مطلب رو میبندم جوملا مخصوص وب سایت های حرفه ای و بزرگه جوملا ریسپانسیو سازی قوی داره و سازگاری با تمامی دستگاه های انواع و اقسام موبایل و تبلت و لپ تاپ و کامپیوترهارو داره و قابل نمایش از کوچک ترین صفحه نمایش گرفته تا بزرگترین صفحه نمایش اگر دوست دارید یک سایتی داشته باشید یک عمر بهره شو ببرید جوملا یک انتخاب حرفه ایست برای شما در جوملا هیچ چیزی محال نیست و میتونید به همه آرزوهای خودتون برسید در سایتتون.

یک نکته قابل توجه : اگر شما برنامه نویسی رو یادبگیرید یا برنامه نویس هستید به راحتی بانصب جوملا میتوانید  کد بزنید  و در جوملا این قابلیت براحتی امگان پذیر است اما با ورد پرس بسختی میتوان در اجزا مختلف کد زد  

وردپرس

وردپرس هم یک سی ام اس کد بازه اما چندین معایب بزرگ و چشمگیر داره که آدم رو منصرف میکنه در انتخاب وردپرس به نوبت میگم معایب هاش چی هستند یکی از معایب های بزرگ وردپرس بخش سئو سایت هستش که سئو بسیار پایینی داره و در گوگل به مشکل جدی برمیخوره سئو وردپرس پیشفرض نداره و یه چند بخشی داره که اونا هم خیلی ضعیف هستند با کمک پلاگین ها سئو وردپرس رو میشه تقویت کرد و اونم خودش یک داستان دیگه است سورس پلاگین مشخص نیست چجوری کد زده شده و آیا امنیت داره نداره بعد از چند هفته یا چند ماه سایت بپره یا مشکل امنیتی براش به وجود بیاد هک بشه دیگه سایت اون سایت اول نمیشه و کدهای مخربی که توسط هکرها تزریق بشه باید قید سایت رو زد یکی دیگه از معایبی که وردپرس داره بخش افزونه هاست که فقط ۱ نوع افزونه داره اونم فقط پلاگین هستش خب این خیلی ضعیفه و خنده دار افزونه های بزرگی داریم که در پلاگین ها نمیشه پیاده اش کرد مثلا یک اسلایدر جی کوئری انیمیشن دار در پلاگین نمیشه اینو پیاده اش کرد افزونه های وردپرس متاسفانه هنوز به اون درجه نرسیدن که بشه سایت رو حرفه ای تر کرد یکی دیگه از معایبی که وردپرس داره وردپرس در اصل از اوایل تاسیسش به عنوان یک وبلاگ فعالیت خودش رو شروع کرد و از یک وبلاگ نمیشه انتظار یک سایت حرفه ای رو داشت امکانات وردپرس خیلی پایینه یکی دیگه از معایب وردپرس بخش پوزیشن بندی هاست که اصلا نداره در هر تمی بصورت پیش فرض هر چند تعداد پوزیشن بده همونه امکان اینکه بهش اضافه کرد نیست و بخش های ریسپانسیو سازی ضعیف میشه وردپرس مناسبه برای سایت های کوچک و کسب و کارهای کوچک چرا که در عرض چند ساعت میشه سایت رو زد با وردپرس برای اون دسته از افرادی خوبه که آینده براشون مهم نباشه و دلشون خوش باشه که امروز سایت دارند با وردپرس امروزه سایتی زده میشه با قیمت پایه ۳۰۰ تومن که آیا عقل سلیم این رو ایجاب میکنه که با ۳۰۰ تومن یک سایت حرفه ای زد قطعا خیر یکی دیگه از معایب بزرگ وردپرس بخش جی اس ها هستش که برای انیمیشن ها و شئ های متحرک به مشکل برمیخوره و نمیتونه جوابگو باشه با امکانات متحرک با وردپرس میشه سایت های دم دستی رو طراحی کرد و بدون هیچ نتیجه ای البته وردپرس معایب های دیگه هم داره که من بخشیش رو اینجا گفتم.

من با هر دوی این سی ام اس ها جوملا و وردپرس کار کردم جوملا رو ترجیح میدم چون خیال آدم از هر بابت راحته و اینکه مشتری هم رضایت کافی رو داره حالا انتخاب با شماست  اگردوست دارید  یک وب سایت حرفه ای و مطابق با استانداردهای جهانی داشته باشید جوملا انتخاب شماست یا اگر دوست دارید وب سایت سرسری و دم دستی داشته باشید با هزینه خیلی کم بدون هیچ نتیجه ای وردپرس انتخاب شماست.

نکته مهم آنجاست که  تمام کسانی که با جوملا کار میکنند به وردپرس نیز تسلط کامل دارند  . وردپرس  فقط در ابتدا به ساکن برای  اشخاص مبتدی مناسب  است .

اما در مقابل اشخاصی که با وردپرس کار کرده اند با جوملا بخوبی نمیتوانند کار کنند . و نکنه مهم اینکه بیشتر وب سایت های بزرگ فروشگاهی و شرکت های بزرک دنیا با جوملا طراحی شده اند.

قابل توچه همه دوستان اگر میخواهید خودتان سایت بزنید و  میخواهید طراحی سایت به عهده خودتان باشد بنده  با کمال میل هر دو cms  (جوملا ، وردپرس )را طی 15 جلسه  به اندازه هزینه یک طراحی سایت به شما آموزش میدهم .  شما پس ازیادگیری کامل این انتخاب را خواهید داشت که خودتان وب سایت خود را باهرکدام از cms ها جوملا و یا ورد پرس بالا ببرید.

 

یا اینکه شما حوصله طراحی سایت را ندارید  میتوانید طراحی سایت را به ما بسپارید . ما برای شما یک وب سایت حرفه ای برای به نمایش خواهیم گذاشت . انتخاب آخر اینکه  سایت شما با جوملا یا ورد پرس باشد نیز به عهده شماست  در هر صورت ما به شما کمک خواهیم کرد  .

اگر میخواهید رنگین کمان را ببینید میبایستی تا آخر باران زیر باران بمانی .

 

پیش نیازهای طراحی وب سایت توسط گروه وب سایت سازی پای

 

  • آموزش توسط گروه وب سایت سازی پایا کاملا عملی و بصورت خصوصی انجام میگیرد .
  • نیاز به یک کامپیوتر رو میزی با لپ تاپ
  • نیازبه یک ادیتور ساده notpad یا   notpad پلاس
  • نرم افزار فتوشاپ ترجیحا cs4 به بالا
  • فضای هاست به مقدار حداقل 500 mb (جهت خرید هاست با ما مشورت کنید)
  • ثبت یک دامنه (ir یا com)
  • ساخت قالب  که ما نرم افزارآن  را روی کامپیوتر شما نصب خواهیم کرد .

 

چرا طراحی سایت را به صورت خصوصی یاد بگیریم؟

طراحی سایت یکی از پر درآمد ترین شغل ها  محصوب میشود . ولی یاد گیری  غیر اصولی آن به شدت سخته و بسیار زمان میبره اما با روش های جدید و بدون حتی یک خط کد نویسی بصورت حرفه ای می آموزید که چگونه در زمان بسیار کم وب سایت خوبی خلق نمایید ، در بازاری که طراحان سایت اکثرا مبتدی هستند و با دیدن یک دوره آموزشی به صورت ناقص شروع به پروژه گیری میکنند ، طراح سایت حرفه ای بودن بسیار پر درامد میباشد ، پس اگر میخواهید توی شغل طراحی سایت جایگاه بالایی داشته باشید باید از یک حرفه ای کمک بگیرید
کلاس های خصوصی پایا وب به این صورت هست که پروژه واقعی  در کنار شما انجام میشود و تمامی نکات مربوط به طراحی ایجاد  کد نویسی  با نرم افزار به شما آموزش داده میشود. برای ادامه و برای اطلاعات بیشتر با ما هم اکنون تماس بگیرید .

 

 

مراحل آموزش بطور کلی در یک نگاه :

مراحل آموزش:

  • آشنایی با زبان های برنامه نویسی    Html5 , CSS3 , JavaScript , JQuery   
  • نصب CMS های جوملا و وورد پرس در لوکال هاست ودر نهایت در سرور
  • نصب و راه اندازی جوملا و تنظیمات پنل مدیریت
  • نصب و راه اندازی وردپرس و تنظیمات وردپرس
  • آموزش کار با cpanel وتنظیمات آن و خرید هاست و دامنه و ایجاد دیتا بیس
  • آموزش سئو و بهینه سازی سایت
  • طراحی و ساخت قالب جوملا و وردپرس (بدون استفاده از قالبهای آماده و رسپانسیو)
  • نصب افزونه های جوملا و ورد پرس
  • آموزش دریافت درگاه پرداخت مستقیم بانکی
  • کار با فتو شاپ در حد نیاز
  • آموزش طراحی سایت های فروشگاهی حرفه ای برای تمامی مشاغل
  • آموزش سایت های شرکتی خبری و خصوصی با ساخت قالب های اختصاصی

 

 دوستان عزیز و علاقمندان طراحی وب سایت باید بدانید که طراحی سایت یکی از بهترین شغل ها در جامعه ایرانی است که میتوان آن را بعنوان شغل اصلی و حتی شغل دوم نیز انتخاب کرد

خیلی از طراحان وب سایت این کار را حتی در منزل خود انجام میدهند و از درآمد خوبی نیز برخوردار هستند و بعلت بالا بودن و تخصصی بود این کار همراه با کمی مهارت میتوان به درآمد بالایی نیز دست یافت.اماموضوع بسیار مهم این است که باید بدانید طراحی وب سایت را از کجا و چطور آغاز کنید و با بهترین حالت این مهارت ها را بیاموزید . ما به شما کمک میکنیم با شروع خوب بهترین مسیر را انتخاب و سریع به مقصد برسید.

سوال اینکه آیا هر شخصی با هر تحصیلاتی میتواند طراح وب شود یا خیر؟

باید صادقانه بگویم که طراحی وب سایت نیاز به مهارت و دانش قبلی ندارد و با کمی دانش کامپیوتر میتوان طراحی وب سایت را آموخت حتی برای ورود به بازار کار نیز با کمی پشتکار و با یک دوره آموزش صحیح می توان به یک شغل مناسب دست پیدا کرد

 

مزایای این شغل :

  • با مهارت طراحی وب سایت امکان کار کردن به‌صورت غیرحضوری و فردی وجود دارد
  • بالا بودن درآمد این شغل با کمی پشت کار
  • جذاب و متنوع بودن شغل
  • امکان وجود پیشرفت بطور همیشگی
  • بازار کار فراوان

 

  همین حالا می توانید شروع کنید 

 

 

 

نمونه کار های ما

یک پکیج را انتخاب سپس سفارش خود را ثبت نمائید

وب سایت دندان پزشکی

یکی از بهترین سایت های موفق دندانپزشکی کودکان وب سایت drmirkarimi.com است ما نه تنها یک وب سایت جذاب و منحصر به فرد برای شما طراحی میکنییم بلکه مرتب وب سایت شما را بروز نگه میداریم و پشتیبانی میکنیم

وب سایت تبلیغاتی فروش پوشاک

نمونه طراحی سایت لباس با هزینه یک میلیون ونه صد هزار تومان طراحی شده است در حال حاضر یکی ازبهترین های فروش پوشاک میباشد .گروه وب سایت سازیپ پایا طراحی سایت پوشاک را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه می کند

نمونه وب سایت دکوراسیون داخلی

طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی مجری انواع دیوار پوش،سقف کاذب،پارکت، لمینت این نوع طراحی با قیمت 850 هزار تومان طراحی و ساخته شده است.

نمونه وب سایت فروشگاهی

یکی از بهترین نمونه کارهای فروشگاهی تیم وب سایت سازی پایا طراحی سایت فروشگاهی dolochi میباشد سایتی بسیار عالی با مدیریت آسان با وب سایت فروشگاهی کسب کار خود را پر رونق نمایید قیمت سایت 3 میلیون تومان

WhatsApp